Partnerschap

Laat zien dat je ons steunt.

Het Midzomergracht festival zoekt partners om samen een geweldig festival neer te zetten en om de boodschap van het Midzomergracht festival krachtig uit te kunnen stralen. Het is natuurlijk mooi wanneer een organisatie – door het leveren van een dienst – kan ondersteunen, maar ook financiële bijdragen zijn nodig.

Het Midzomergracht festival is een ANBI-organisatie en wordt gesteund door de Gemeente Utrecht door middel van een basissubsidie. Aanvullende fondsen en giften zijn belangrijk om de activiteiten op te zetten en het festival een gezicht te geven. Maar, partnerschap met Midzomergracht is voor ons meer dan dat.
Door ons te steunen laat je ook zien dat wij relevant zijn!

Partnerschap kan door: naamdrager te worden van het festival, mee te werken aan ons magazine, activiteiten te ondersteunen of deel te nemen aan onderdelen zoals de business dag.

Zullen we eens afspreken om de mogelijkheden te bespreken?

Voordelen voor bedrijven

Er zijn verschillende redenen waarom het voor jouw bedrijf of organisatie interessant zou zijn om een goed doel zoals het Midzomergracht festival te sponsoren.
Met een gift aan het Midzomergracht festival laat u zien maatschappelijk betrokken te zijn.

Door het Midzomergracht festival te sponsoren krijgt je bedrijf meer aandacht. Ook wij bieden jou heel veel verschillende sponsoropties om jouw bedrijf te promoten. Daarnaast staan wij open voor nieuwe ideeën waarop jouw bedrijf zich binnen ons festival kan presenteren.

Door de verbondenheid van je merk met een goed doel, ontwikkelt je bedrijf een positieve reputatie bij je doelgroep. De doelgroep raakt hierdoor meer bij je betrokken en het is waarschijnlijk dat ze ook langer trouw zullen blijven aan het merk. Dit zal je imago versterken.
Door het sponsoren van het Midzomergracht festival onderscheidt jouw merk zich op een positieve manier van andere bedrijven. Jij doet namelijk iets unieks.

Door het sponsoren van het Midzomergracht festival of door gebruik te maken van de netwerken van ons festival, denk bijvoorbeeld aan onze social media kanalen, bereikt jouw merk een nieuw publiek. Je wordt voor veel meer mensen zichtbaar en je kunt je doelgroep verbreden.
De positieve associaties zullen je merk/product/bedrijf bevorderen doordat het gekoppeld wordt aan de prestaties van de gesponsorde.

Het Midzomergracht festival brengt bedrijven en maatschappelijke organisaties samen om te praten over thema’s rond inclusiviteit en diversiteit. Om van elkaar te leren, kennis te delen én om samenwerking te stimuleren. Door het Midzomergracht festival te ondersteunen verbetert je geloofwaardigheid. Dit draagt bij aan een positieve houding van het publiek, andere organisaties en bedrijven t.o.v. jouw bedrijf.

Dit is waarschijnlijk het mooiste voordeel aan sponsoring van een goed doel. Je weet waar je het voor doet en als je uiteindelijk ziet wat jij als sponsor kunt bijdragen krijg je een goed gevoel. Ook je medewerkers zullen zich hierdoor betrokken voelen.

Met een gift aan het Midzomergracht festival laat u zien maatschappelijk betrokken te zijn.
Het is tevens goed om te weten dat uw giften fiscaal aftrekbaar zijn.
Zowel eenmalige als structurele giften aan het Midzomergracht festival komen voor particulieren en bedrijven in aanmerking voor belastingvoordeel.Dat komt doordat het Midzomergracht festival een ANBI-status heeft. ANBI staat voor Algemeen Nut Beogende Instelling. In goed Nederlands: het is een goed doel. Deze ANBI-status houdt in dat het Midzomergracht festival geen schenkings- en /of successierecht hoeft te betalen over de schenkingen en nalatenschappen die wij ontvangen. Het volledig geschonken bedrag gaat naar het festival. Voor jou betekent het dat je gift aftrekbaar is voor de inkomsten- of vennootschapsbelasting (uiteraard binnen de daarvoor geldende regels).

Facts & Figures

0
#celebrating diversity since 1997
0
Bezoekers openingsweekend
0
Meer dan 70 evenementen
0
Followers Social media Channels
0
Unieke e-mailadressen
0
Potentieel Media bereik
0
Campagne film 2019 Keer bekeken
0
Magazines
0
Meer dan 100 Vrijwilligers tijdens het festival

Brons

Partner

Logo en naamsvermelding:

  • Website
  • Magazine
  • Programmaladder
  • Domplein bouwhekken & programma zuil
  • Sponsorcommunicatie via social kanalen
  • Vermelding in e-mail nieuwsbrief

Zilver

Partner

Logo en naamsvermelding:

  • Website
  • Magazine
  • Programmaladder
  • Domplein bouwhekken & programma zuil
  • Sponsorcommunicatie via social kanalen
  • Vermelding in e-mail nieuwsbrief

Magazine

  • Halve advertentie

Gold

Partner

Logo en naamsvermelding:

  • Website
  • Magazine
  • Programmaladder
  • Domplein bouwhekken & programma zuil
  • Sponsorcommunicatie via social kanalen
  • Vermelding in e-mail nieuwsbrief
  • Sponsorcommunicatie bij de Business Dag

Magazine

  • Full page advertentie

Openingsavond Led-scherm

  • 2x 30sec zendtijd op het ledscherm tijdens de openingsavond. Voor uw boodschap of commercial.

Business dag

  • Voorrang bij toegang tot workshops en kennissessies.
  • Actieve deelname tijdens de paneldiscussies over thema’s zoals Marketing & Inclusiviteit, Recruitment & Inclusiviteit en Inclusiviteit op de werkvloer

Business borrel Domplein 19 juni

  • Toegang voor 10 personen (drankjes inbegrepen)

Platinum

Partner & hoofdsponsor

Exclusieve Hoofdsponsor
Powered by (uw bedrijfsnaam) plaatsing bij het logo van het Midzomergracht festival
Uw bedrijf presenteert het Midzomergracht festival, op alle officiële communicatie editie 24

Logo en naamsvermelding:

  • Website
  • Magazine
  • Programmaladder
  • Domplein bouwhekken & programma zuil
  • Sponsorcommunicatie via social kanalen
  • Vermelding in e-mail nieuwsbrief
  • Sponsorcommunicatie bij de Business Dag

Magazine

  • Full page advertentie

Openingsavond Led-scherm

  • 4x 30sec zendtijd op het ledscherm tijdens de openingsavond. Voor uw boodschap of commercial.

Persbericht

  • o.a. via ANP netwerk

Business dag

  • Voorrang bij toegang tot workshops en kennissessies.
  • Actieve deelname tijdens de paneldiscussies over thema’s zoals Marketing & Inclusiviteit, Recruitment & Inclusiviteit en Inclusiviteit op de werkvloer

Business borrel Domplein 19 juni

  • Toegang voor 10 personen (drankjes inbegrepen)

Door ons te steunen laat je ook zien dat wij relevant zijn!

Zullen we eens afspreken om de mogelijkheden te bespreken? Neem via het onderstaand formulier contact met ons op.

Aanvraag
indienen











    Brons partnershipZilver partnershipGold partnershipPlatinum partnershipIn een advertentie, redactioneel of editorial artikel in ons magazineEen algemene donatieAdopteren van een activiteit